قيمت ظرفشويي سفيد 425 ال جي كره

در اين وبلاگ ميخواهيم نحوه كار كردن با دستگاه نانو گلس را بصورت جامع وكامل آموزش در نمايندگي نانو گلس (برادران كريم زاده) با سايت تجاري سون گلس آموزش بدهيم.

قيمت ظرفشويي سفيد 425 ال جي كره

۷ بازديد

ظرفشويي 425 سفيد بانه اورجينال مخصوصاً براي خانواده هاي پرجمعيت بسيار دشوار است ، گاهي اوقات براي زنان به اندازه شستن و خشك كردن بسياري از ظروف سخت است ، اما با خريد يك ماشين ظرفشويي خوب مي توانيد از اين دردسر خلاص شويد و در وقت صرفه جويي كنيد. ماشين ظرفشويي LG DFB425FP توسط شركت كره اي LG توليد و به بازار عرضه شده است. سالهاست كه LG در زمينه محصولات لوازم خانگي ، توليد و بازاريابي سفيد و نقره رتبه هاي اول تا سوم جهان را كسب مي كند. در ادامه اين گفتگو سعي داريم ماشين ظرفشويي LG DFB425FP را به شما معرفي كنيم و ويژگي هاي آن را به صورت حرفه اي بررسي كنيم.

طراحي و ظاهر ماشين ظرفشويي LG DFB425FP 14 نفره:
شستن ظرف

از طراحي و ظاهري بسيار ظريف و مدرن برخوردار است. ارتفاع 845 ميلي متر ، عمق 600 ميلي متر ، عرض 598 ميلي متر ، توليد و بازاريابي رنگ سفيد و نقره اي. اين برنامه داراي بيش از 10 برنامه شستشو از جمله: شستشوي خودكار ، حالت شستشوي چهار طرفه ، سيستم تشخيص هوشمند ، سيستم عيب يابي هوشمند ، ظرفشويي ظريف ، شستشوي بخار ، شستشوي تأخيري و درايو مستقيم اينورتر است. قابليت تنظيم ارتفاع قفسه ها بسته به نوع ظروف ، قفل كودك از ديگر مزاياي آن است. در ماشين ظرفشويي DFB425FP با استفاده از موتور اينورتر حجم 44 دسي بل توليد مي شود كه نسبت به مدل هاي ديگر سر و صدا و لرزش كمتري دارد.
ويژگي هاي ماشين ظرفشويي LG DFB425FP 14 Seater:

 

https://baneh-original.ir/product/%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-425/

1- روش شستشوي چهار طرفه:
شستن ظرف
با 4 روش قابل شستشو ديگر نيازي به شستن دست با ظروف چرب قبل از قرار دادن آنها در ماشين ظرفشويي نداريد. ال جي در اين مدل با چهار ماشين لباسشويي اين مشكل را برطرف كرده است ، شما مي توانيد ظروف چرب و كثيف خود را در ماشين ظرفشويي قرار دهيد و ماشين ظرفشويي به بهترين شكل ممكن شستشو مي شود در پايان ظروف تميز و براق در اختيار شماست. قرار دادن . ماشين هاي ظرفشويي معمولي از دو بازو براي پاشش مواد شوينده و آب استفاده مي كنند ، اما DFB425FP از چهار بازو استفاده مي كند و در گوشه هاي چپ ، راست ، جلو و عقب ظروف از آب و مواد شوينده استفاده مي كند. به طوري كه لكه هاي لجبازي و ظروف چرب بدون نياز به شستشوي قبلي به راحتي تميز و براق از بين مي روند. در اين سيستم ، ميزان مصرف آب تا 60٪ كاهش مي يابد ، و همچنين منجر به اتمام چرخه شستشو در كمترين زمان ممكن مي شود.

2. فناوري ThinQ هوشمند:
شستن ظرف
طبق گفته ال جي ، ماشين هاي ظرفشويي با سيستم Smart ThinQ كارهايي فراتر از شستن و خشك كردن ظروف دارند. كاربرد اين فناوري دستگاه هاي هوشمند شما را از طريق Wi-Fi به يكديگر متصل مي كند. اين سيستم داراي هوش مصنوعي است و به شما امكان مي دهد از طريق Wi-Fi به ماشين ظرفشويي متصل شويد و كارهايي مانند خاموش كردن ماشين ظرفشويي ، شستن ظروف و مديريت چرخه شستشو را انجام دهيد. مهم نيست كه كجا هستيد و يا چقدر از خانه فاصله داريد ، مي توانيد ماشين ظرفشويي خود را با فناوري Smart ThinQ به راحتي مديريت كنيد.


3. فناوري بخار واقعي:
شستن ظرف
ماشين هاي ظرفشويي كه از اين فناوري استفاده مي كنند توانايي بيشتري براي شستشو با بخار دارند. در چرخه شستشو ، بخار با حرارت زياد پاشيده مي شود و سخت ترين لكه ها و مواد زائد غذا را به آرامي از بين مي برد. فناوري True Steam ظروف ظروف و ظروف ظريف را با استفاده از فشار بخار بالا بدون خراشيدن و آسيب رساندن آنها در كمترين زمان به آرامي تميز و صيقل مي دهد.


4- سيستم تشخيصي هوشمند:
شستن ظرف
سيستم عيب يابي هوشمند نوآورانه ترين فناوري است كه توسط LG در ماشين ظرفشويي DFB425FP استفاده شده است. ديگر لازم نيست منتظر يك متخصص باشيد تا مشكلات جزئي را برطرف كند. با كمك برنامه اي كه روي تلفن هوشمند خود نصب مي كنيد ، مي توانيد نقص ماشين ظرفشويي را تشخيص دهيد ، با تكنسين هاي LG تماس بگيريد و نقص سيستم را برطرف كنيد. سيستم عيب يابي هوشمند يك راه حل ابتكاري است ، با استفاده از اين سيستم مي توانيد در وقت و هزينه هاي بالقوه صرفه جويي كنيد.

5. موتور درايو مستقيم اينورتر:
شستن ظرف

ال جي اولين شركتي بود كه از يك درايو مستقيم اينورتر در ماشين هاي ظرفشويي استفاده كرد. در اين نوع موتورها با برداشتن تسمه ، بازده موتور بسيار بيشتر است كه باعث مي شود سيكل شستشو با مصرف انرژي كمتر و مدت زمان كمتري شستشو را انجام دهد. همچنين ، موتور درايو مستقيم اينورتر نسبت به مدل هاي قديمي داراي صدا و سر و صداي كمتري است. اين نوع موتورها به دليل قطر زياد سيم پيچ و جريان مستقيم موتور DC بندرت معيوب هستند. ال جي اينورتر درايو مستقيم را با 10 سال گارانتي توليد و به بازار عرضه كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.