آرشیو دی ماه 1399

در اين وبلاگ ميخواهيم نحوه كار كردن با دستگاه نانو گلس را بصورت جامع وكامل آموزش در نمايندگي نانو گلس (برادران كريم زاده) با سايت تجاري سون گلس آموزش بدهيم.

تحوه كار كردن با دستگاه نانو گلس آلماني و كره اي

۲۳ بازديد

آموزش كامل كار با دستگاه نانو گلس بصورت فيلم و عكس

 

دستگاه نانو گلس دستگاهي مي باشد كه گوشي شما را با استفاده از تكلونوژي نانو كاملا ضد ضربه، ضد خش و ضد آب مي كند. در اين مقاله به شما به طور كامل آموزش استفاده از دستگاه نانو گلس و نحوه استفاده از دستگاه نانو گلس را به صورت كامل آموزش خواهيم داد.

آموزش استفاده از دستگاه نانو گلس

در ابتدا بايد بدانيد كه دستگاه هاي نانو گلس اصلي در هر مارك و مدلي كه باشند شامل دو دستگاه نانو زن مي باشد ولي هيچ گونه تفاوتي با يكديگر ندارند و عملا هر دوي آنها يك كار واحد را انجام مي دهند. در ادامه خدمت شما آموزش كار با دستگاه نانو گلس را به طور كامل مي دهيم. در ابتدا به منظور نانو كردن، صفحه گوشي خود را با استفاده از مايع تميز كننده مخصوص آن تميز كنيد، سپس از قطره خوش‌ بو كننده 2 تا 3 قطره را در داخل دستگاه قرار دهيد، پس از آن توسط قطره نانو چند اسپري بر روي صفحه گوشي بزنيد. احيانا اگر قطره شما فاقد دستگاه نانو بود چند قطره بر روي گوشي ريخته و آن را در كل صفحه پخش كنيد و در انتها نيز گوشي را درون دستگاه قرار داده و آن را روشن كنيد تا عمليات نانو به اتمام برسد. توجه كنيد اگر در انجام هر يك از موارد بالا اشتباهي كنيد، به عنوان مثال در مراحل انجام كار اشتباه كنيد و يا ميزان قطره ها را درست وارد نكنيد عمليات نانوي گوشي شما با موفقيت تمام نمي شود.

جمع بندي
در اين مقاله سعي كرديم به شما به طور كامل آموزش استفاده از دستگاه نانو گلس را آموزش دهيم و سعي كرديم تمامي موارد را به صورت مرحله به مرحله و به صورت كاملا ساده آموزش دهيم تا تمامي كساني كه اين دستگاه را خريداري كرده اند و يا قصد خريداري دستگاه نانو گلس اصلي را دارند، در مراحل و روند نانو كردن گوشي خود به هيچ مشكلي بر نخورند و بتوانند گوشي خود را به صورت كاملا صحيح نانو كنند تا هيچ مشكلي در بحث نانو كردن گوشي خود نداشته باشند. توجه داشته باشيد كه تمامي مواد گفته شده را بصورت دقيق و مرحله به مرحله انجام دهيد تا عمليات نانوي گوشي شما بصورت كامل و صحيح به اتمام برسد.

لينك اصلي سايت سون گلس